"UN Official Says War On Drugs Has Failed" (AP 21/4 2009)

lördag 6 mars 2010

Tävling! Contest! Prijsvraag! المسابقة!


Jag e keff!

Jag har ingen bra mus just nu så det är så jävla kefft att sitta o trixa på PhotoShop. Så det är tävling på g. Gör en rubrik eller en sk. banner till mig alltså min logga så ska jag belöna dig med ett pris, inte vilket pris som helst utan ett helt legalt pris, inget weed, sorry blir nog knas isåfall. Men något du kommer ha användning för i sommar, men sätt dom inte i jord ge dom till fåglarna så dom blir feta o goa.

Jag hatar regler, därför finns det bara några hänvisningar. Bilden ni ser med cannabisbladet (ovan) och speciellt budskapen som jag skall vara med i rubriken och bloggens namn Cansvea på något sätt jag ser gärna många flummiga idéer, släpp tankarna loss det är vår!!!

Kommentera nedan med e-post så återkommer jag.

Editerad
(Tävlingen går ut på att göra den snyggaste bannern till Cansvea-bloggen, den som det idag står CANSVEA med gul text på toppen av bloggen. Jag kommer publicera era förslag och folk kommer att få rösta på vilken dom tycker är bäst, simple as simple can be)

pz-oUt!

2 kommentarer:

  1. fattar inte vad tävlingen går ut på?

    SvaraRadera
  2. Ok, jag kan förstå det. Jag var kanske lite stukad när tävlingsvillkoren printades.

    Men om jag ska tydliggöra det hela så är det en logga till min blogg som jag vill ha hjälp med. Jag är inte så duktig på att animera på datorn så det är själva loggan jag vill ha hjälp med. Cansvea skall givetvis vara med, även budskapen medicinera, legalisera, reglera och utbilda. Se den bild ovan, (svarta med cannabis bladet och buskapen) spelar ingen roll om du använder engelska eller svenska ord. Jag skall helst vara nöjd med den om det skall utfalla pris vid händelsen om endast ett bidrag blir inlämnat.

    Jag kan säga som så att det är endast till eder fördel att lämna in bidrag ASAP då priset är väldigt uppskattat att få på våren och de skall helst ut nu innan sommaren så att de återkommande fåglarna får något gott när de landar i Svea, vink vink.

    Fridens!

    SvaraRadera

Ni får gärna signera eder besök!