"UN Official Says War On Drugs Has Failed" (AP 21/4 2009)

tisdag 27 juli 2010

Jag söker recensenter till vaporizers!

Som en blixt från klar himmel skulle jag helt plötsligt köpa en vaporizer och go helthy...

Men efter ett antal års brukande av cannabis har jag inte riktigt ängnat en ärlig timme åt att köpa mig en vaporizer (ört-förgasare) förrän nu, när man ändå optimerar hälsan på alla andra tänkbara sätt.
Jag har endast använt en Volcano några gånger och detta var nere i Holland, kollade priset på en, tog mig för pannan och köpte rullpapper istället.
Jag har trots allt sett och "fönsterhandlat" en del andra märken och sett att pris och utbud varierar mycket, allt ifrån ett litet glasrör i simplaste utformning till *nano-atom-nuclearpower-vaporizers.


Vapor Swing

Av erfarenhet så vet jag att kvalité oftast följer priset och det jag undrar är om du har prövat någon prisvärd vaporizer?

Skriv mig litet grand om användarvänlighet, pris, kvalitet, plus/minus mm. till cansvea[a]hushmail.com

Vad du får mer än fet ära och berömmelse?
Kanske en påse frön till dina birdies eller något annat roligt, för att du hjälper mig hålla en pro-cannabis blogg vid liv!

Puss & Kram Cansvea

*nano-atom-nuclearpower-vaporizers är givetvis påhittat..

-No nuclear in my weed!
SGT. Pepper

1 kommentar:

  1. Jag läste recensioner här: http://magicvaporizers.se/vaporizer-reviews. Finns många grymma som gör att man glömmer bort att man en gång rökte. Köpte själv en DaVinci Ascent och än har den inte gjort mig besviken!

    SvaraRadera

Ni får gärna signera eder besök!