"UN Official Says War On Drugs Has Failed" (AP 21/4 2009)

söndag 18 april 2010

SuperJail, det stora klassiska mästerverk!



Hahaha detta är en sådan trippad grej, hahaha jag rekomenderar varmt att ni rotar lite mer i SuperJail's fantastiska värld!

SuperJail på Wiki



Till detta skulle jag varmt rekommendera Jerry Garcia och Grateful Deads men det är mindre ting som bör nämnas, diskret vid sidan av så jag inte uppenbart skulle uppmana hela världen att då o då ta LSD.







Kungen av kungar mina vänner, Jerry Garcia!



Härliga tider!

/Cansvea

2 kommentarer:

  1. riktigt bra tub klipp!
    super jail psycadlic var ett riktigt mäster värd in did!
    skulle vilja veta hur du hade det på din semester cansvea?

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra!

    Min semester var en surrealistisk kosmos-resa med härliga insikter om livet och dess omöjliga gåta, älska, glömma och förlåta.

    Fraktaler med mycket färg och musik, fågelsång är något jag kan rekommendera under en "mental-semester".

    Att staten skulle subventionera en dos LSD i veckan är något som skulle gynna hela världen. Men men :)

    Vi ses i fantasin min vän!

    /Cansvea

    SvaraRadera

Ni får gärna signera eder besök!