"UN Official Says War On Drugs Has Failed" (AP 21/4 2009)

torsdag 2 september 2010

Valtider, se upp för varulvarna!

Cansvea är tillbaka, jag har bara kopplat ner ett tag, vilket jag kan rekommendera eder att göra då och då, ingen tv, internet, högst begränsade telefonsamtal och media intag, du kommer märka av den ökade medvetenheten om dig själv och världen runt om. Det är under dessa omständigheter man skall ta viktiga beslut i livet opåverkad av den fördummande tv'n och apati bildande datorn.

Jag blir hellre utbränd än att tyna bort!

1 love, Cansvea åter i ditt ansikte!

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka i hetluften (and our faces) då, Cansvea! :D

    Fast det där med apatibildande datorn, vet jag ju inte om jag kan skriva under på förstås! Jag sitter ju på en ö i Baltiska Sjön och försöker vara så kreativ jag kan, haha...

    SvaraRadera

Ni får gärna signera eder besök!